Number of the records: 1  

The Role of Consumer Ethnocentrism in the Behaviour of Young Slovaks

  1. Title The Role of Consumer Ethnocentrism in the Behaviour of Young Slovaks
    TranslationÚloha spotrebiteľského etnocentrizmu v správaní mladých Slovákov
    Author infoMarián Čvirik
    Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 13, č. 1 (2021), s. 6-12 online. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2021. ISSN 2453-9988
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords správanie spotrebiteľa * produkty * nákup * etnocentrizmus spotrebiteľský * Slovensko
    AnnotationEtnocentrizmus spotrebiteľa v segmente mládeže. Ako merací nástroj použitá upravená verzia CETSCALE. Na základe tohto nástroja vykonaný primárny výskum na vzorke 180 respondentov. Segment mládeže vykazuje nižší stupeň etnocentrizmu, ako bol doteraz meraný v iných štúdiách na Slovensku. Výsledky sa môžu odraziť v rôznych marketingových nástrojoch, v oblasti psychológie, ako aj v teórii národného hospodárstva.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE21 00368-003, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2021: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF250.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.