Number of the records: 1  

Vplyv pandémie COVID-19 na impulzívne nákupné správanie

  1. Title Vplyv pandémie COVID-19 na impulzívne nákupné správanie
    Author infoMartin Novysedlák, Peter Markovič
    Author Novysedlák Martin EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Co-authors Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Source document Zborník príspevkov z konferencie Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. S. 22-33 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Lacko Roman ; Pavolová Henrieta ; Bakalár Tomáš ; Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021 konferencia. ISBN 978-80-225-4829-8
    NoteVEGA 1/0328/21
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords nákup * psychológia * správanie spotrebiteľa * koronavírus * pandémia * spotrebitelia
    AnnotationDopady pandémie na impulzívne nákupné správanie spotrebiteľov. Impulzívne nákupné správanie v minulosti a pred pandémiou COVID-19. Panické nakupovanie, investovanie a opatrnosť v míňaní.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE21 00414-006, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF663.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.