Number of the records: 1  

Monitorovanie smeru pohľadu zákazníka v maloobchode ako podklad pre rozhodovanie sa predajcu

  1. Title Monitorovanie smeru pohľadu zákazníka v maloobchode ako podklad pre rozhodovanie sa predajcu
    Parallel titleMonitoring the View Direction of the Customer in Retail As a Basis For the Decision-Making of the Retailer
    Author infoPavel Gežík
    Author Gežík Pavel EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Source document Nové trendy v ekonometrii a operačním výzkumu : mezinárodní vědecký seminář. S. 44-50 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / König Brian ; Lukáčik Martin ; Goga Marián ; Furková Andrea ; Fendek Michal ; Nové trendy v ekonometrii a operačním výzkumu mezinárodní vědecký seminář. ISBN 978-80-225-4885-4
    NoteVEGA 1/0427/20
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords maloobchod * správanie spotrebiteľa * zákazníci * rozhodovanie
    AnnotationCharakteristika maloobchodu a rozhodovania. Sledovanie pohľadu zákazníka v Pygmalios Analytics. Prípadová štúdia zameraná na sledovanie monitoru umiestneného na regály v maloobchodnej prevádzke.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE21 00616-006, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF736.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.