Number of the records: 1
Monitorovanie smeru pohľadu zákazníka v maloobchode ako podklad pre rozhodovanie sa predajcu
Title Monitorovanie smeru pohľadu zákazníka v maloobchode ako podklad pre rozhodovanie sa predajcu Parallel title Monitoring the View Direction of the Customer in Retail As a Basis For the Decision-Making of the Retailer Author info Pavel Gežík Author Gežík Pavel EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI Source document Nové trendy v ekonometrii a operačním výzkumu : mezinárodní vědecký seminář. S. 44-50 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / König Brian ; Lukáčik Martin ; Goga Marián ; Furková Andrea ; Fendek Michal ; Nové trendy v ekonometrii a operačním výzkumu mezinárodní vědecký seminář. ISBN 978-80-225-4885-4 Note VEGA 1/0427/20 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords maloobchod * správanie spotrebiteľa * zákazníci * rozhodovanie Annotation Charakteristika maloobchodu a rozhodovania. Sledovanie pohľadu zákazníka v Pygmalios Analytics. Prípadová štúdia zameraná na sledovanie monitoru umiestneného na regály v maloobchodnej prevádzke. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E21 00616-006, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 736.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1