Number of the records: 1  

The Influence of the Benefit Redistribution Method on the Willingness to Voluntary Contribute to Public Goods Provision – Classroom Experiment

  1. Title The Influence of the Benefit Redistribution Method on the Willingness to Voluntary Contribute to Public Goods Provision – Classroom Experiment
    Parallel titleVplyv spôsobu prerozdelenia úžitku na ochotu dobrovoľne prispievať na verejné statky – classroom experiment
    Author infoJana Péliová
    Author Péliová Jana EUBFNHKFI - Katedra financií FNH
    Source document Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 50, č. 4 (2021), s. 381-395 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2021. ISSN 0323-262X
    DOI 10.53465/ER.2644-7185.2021.4.381-395
    NoteVEGA 1/0827/18
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords statky verejné * financie verejné * fondy verejné * redistribúcia * politika verejná * hry ekonomické * teória hier * experimenty * ekonómia behaviorálna
    AnnotationOtestovanie vplyvu spôsobu prerozdelenia prostriedkov spoločného fondu a predchádzajúcej sociálnej blízkosti na ochotu prispievať na verejné statky pomocou laboratórneho classroom experimentu (experimentu v študijnej skupine) na verejné statky. Otestovanie získaných výsledkov voči rozsiahlej výsledkovej základni tradičných experimentov na verejné statky. Základné charakteristiky hry na verejný statok a dizajnu ekonomického experimentu na verejný statok. Analýza výsledkov experimentu a ich porovnanie s empirickými očakávaniami o výške príspevku na verejné statky, s odporúčaniami pre verejnú politiku.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE21 00670-003, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2021: 4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF2 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.