Number of the records: 1  

Personálny marketing na trhu práce

  1. Title Personálny marketing na trhu práce
    Parallel titlePersonal Marketing in the Labour Market
    Author infoMária Janošková
    Author Janošková Mária EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document „Obchod a marketing“ : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 17-23 online. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2021 / Zuzik Jozef ; Petrovčiková Katarína ; Kopčáková Janka ; Gontkovičová Barbora ; Hrabovská Zuzana ; Mixtaj Ladislav ; „Obchod a marketing“ vedecký worskhop. ISBN 978-80-225-4868-7
    NoteVEGA 1/0363/20
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing personálny * trh práce * manažment * zdroje ľudské * kapitál ľudský
    AnnotationPersonálny marketing z hľadiska jeho vývoja. Trh práce ako objekt personálneho marketingu. Personálny marketing súvisí aj s procesmi globalizácie a internacionalizácie, čím nadobúda strategický charakter z hľadiska štruktúry personálnej politiky v organizáciách. Ciele a úlohy personálneho marketingu v organizáciách.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE21 00782-004, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF326.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.