Number of the records: 1  

Marketingový minimalizmus – aspekt tvorby cirkulárnej ekonomiky

  1. Title Marketingový minimalizmus – aspekt tvorby cirkulárnej ekonomiky
    Author infoJozef Orgonáš
    Author Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Kruh sa uzatvára. Cirkulárna ekonomika očami mladých výskumníkov a state skúsených vedcov : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0587/19. S. 102-111 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Oreský Milan ; Hanuláková Eva ; Drábik Peter. ISBN 978-80-225-4892-2
    NoteVEGA 1/0587/19
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords hospodárstvo obehové * rozvoj trvalo udržateľný * marketing * zdroje prírodné * prostredie životné * podnik
    AnnotationMarketingový minimalizmus ako jeden z moderných aspektov tvorby cirkulárnej ekonomiky. Udržateľná ekonomika s optimálnym využitím prírodných zdrojov, schopnosťou ich spätného a opätovného využitia s cieľom minimalizovať náklady a zanechať nasledujúcim generáciám k dispozícii životné prostredie, ktoré nebude zničené. Inovácia marketingového mixu a implementácia marketingového minimalizmu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE21 00907-010, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF892.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.