Number of the records: 1  

Options for Analyzing Consumer Behavior in Brick-and-Mortar Stores During the Pandemic SARS-COV-2

  1. Title Options for Analyzing Consumer Behavior in Brick-and-Mortar Stores During the Pandemic SARS-COV-2
    TranslationMožnosti analýzy spotrebiteľského správania v kamenných predajniach počas pandémie SARS-COV-2
    Author infoTomáš Fašiang, Pavel Gežík
    Author Fašiang Tomáš
    Co-authors Gežík Pavel EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Source document Marketing Identity : New Changes, New Challenges : Conference Proceedings from the International Scientific Conference 9th November 2021 Online. Pp. 376-386 online. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2021 / Čábyová Ľudmila ; Bezáková Zuzana ; Madleňák Adam. ISBN 978-80-572-0220-2. ISSN 1339-5726
    NoteVEGA 1/0606/21. - VEGA 1/0427/20
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords rozhodovanie * správanie spotrebiteľa * maloobchod * pandémia * návyk
    AnnotationCieľom tohto článku je ukázať koreláciu medzi výskytom pozitívneho testovania na Covid v Slovenskej republike a poklesom návštevnosti kamenných predajní s prevahou potravinového tovaru. Preukázanie vzájomnej závislosti poskytuje marketingový základ pre cielenú maloobchodnú komunikáciu orientovanú na demonštráciu bezpečnosti samotného aktu nákupu počas pandemickej situácie SARS-CoV-2.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE21 00874-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF714.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.