Number of the records: 1  

Interest and Motivation for the Paid Online Media Services Within a Defined Target Group

  1. Title Interest and Motivation for the Paid Online Media Services Within a Defined Target Group
    TranslationZáujem a motivácia pre platené online mediálne služby v rámci definovanej cieľovej skupiny
    Author infoAndrej Kuchta, Monika Stanková
    Author Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Stanková Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketing Identity : New Changes, New Challenges : Conference Proceedings from the International Scientific Conference 9th November 2021 Online. Pp. 407-416 online. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2021 / Čábyová Ľudmila ; Bezáková Zuzana ; Madleňák Adam. ISBN 978-80-572-0220-2. ISSN 1339-5726
    NoteVEGA 1/0657/19
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords internet * obchod elektronický * marketing * spotrebitelia * spoty reklamné * správanie spotrebiteľa * maloobchod * pandémia * návyk
    AnnotationCieľom článku je objasniť záujem a motiváciu platiť za online mediálne služby a obsah v rámci definovanej cieľovej skupiny. Výskum sa zameral na vysokoškolákov najmä preto, že predstavujú novú generáciu internetových spotrebiteľov, ktorí rozumejú hodnote obsahu, no väčšinou majú len obmedzené finančné možnosti z dôvodu nedostatku príjmu z bežnej práce. Ako primárna výskumná metóda bol použitý dotazník.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00012-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF505.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.