Number of the records: 1  

Sustainability as a Factor of Changing Marketing Strategies Based on the Customers´ Preferences in Context of Different Generations in Slovakia

  1. Title Sustainability as a Factor of Changing Marketing Strategies Based on the Customers´ Preferences in Context of Different Generations in Slovakia
    TranslationUdržateľnosť ako faktor meniacich sa marketingových stratégií na základe preferencií zákazníkov v kontexte rôznych generácií na Slovensku
    Author infoSamuel Smolka, Eva Smolková, Lucia Vilčeková
    Author Smolka Samuel
    Co-authors Smolková Eva
    Vilčeková Lucia
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 16, č. 3 (2021), s. 2-12. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. ISSN 1338-7944
    DOI 10.46286/msi.2021.16.3.1
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords stratégia marketingová * rozvoj trvalo udržateľný * recyklácia odpadu * spotrebitelia * preferencie spotrebiteľské
    AnnotationProblematika environmentálneho marketingu na pozadí zákazníckych preferencií a generácií spotrebiteľov, a to, ako sa profilovali na Slovensku. Skúmanie, že implementácia princípov environmentálneho marketingu je nevyhnutná. Výskum zameraný na správanie rôznych generácií spotrebiteľov v rámci konceptu udržateľnosti odhalil niektoré originálne zistenia týkajúce sa hodnotenia etnocentrizmu v rámci koncepcie udržateľnosti.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2021: 3

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF741.7 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.