Number of the records: 1  

A Review of Neuromarketing Origins as a New Marketing Research Method

  1. Title A Review of Neuromarketing Origins as a New Marketing Research Method
    TranslationPrehľad pôvodu neuromarketingu ako novej metódy marketingového výskumu
    Author infoYahia Mouammine, Hassan Azdimousa
    Author Mouammine Yahia
    Co-authors Azdimousa Hassan
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 16, č. 4 (2021), s. 34-50. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. ISSN 1338-7944
    DOI 10.46286/msi.2021.16.4.5
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords neuromarketing * neuroveda * výskum marketingový * správanie spotrebiteľa
    AnnotationPrehľad literatúry o neuromarketingu a počiatkoch jeho vzniku ako novej metódy marketingového výskumu. Všeobecný popisný súhrn relevantnej literatúry, ktorý zdôrazňuje definíciu neuromarketingu ako novej marketingovej disciplíny a sleduje jeho počiatky a základy od a pred príchodom neuroekonómie, keďže tá sa považuje za jeho predchodcu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2021: 4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF849.6 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.