Number of the records: 1  

Analyzing Service Failures when Shopping for Supplements Online among College Students

  1. Title Analyzing Service Failures when Shopping for Supplements Online among College Students
    TranslationAnalýza zlyhania služby pri online nákupe doplnkov vysokoškolskými študentmi
    Author infoThomas Oliver Uitz, Eva Jančíková
    Author Uitz Thomas Oliver EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Co-authors Jančíková Eva EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Source document Management : Journal of Contemporary Management Issues. Vol. 27, no. 1 (2022), pp. 17-30 online. - Split : Ekonomski fakultet. ISSN 1331-0194
    DOI 10.30924/mjcmi.27.1.2
    NoteRegistrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCroatia
    Keywords marketing služieb * maloobchod * zákazníci * spotrebitelia * predajcovia * nákup * prieskum
    AnnotationAnalýza nespokojnosti zákazníkov a spôsob obnovenia služieb pri online nákupe športovej výživy a doplnkov. Prieskum medzi študentmi z ôsmich krajín strednej a východnej Európy.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00223-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.3 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.