Number of the records: 1  

Češi a reklama 2022

  1. Title Češi a reklama 2022
    Author infoJitka Vysekalová
    Author Vysekalová Jitka
    Source document Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 32, č. 1 (2022), s. 6-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords výskum * reklama * marketing * správanie spotrebiteľa * komunikácia marketingová * siete sociálne * médiá * zákazníci * deti * Česko
    AnnotationVýskum zameraný na presýtenosť českej verejnosti reklamou, špecifické postoje k reklame na mieste predaja, vývoj postojov k reklame na internete, sociálnych sietiach a vo vysielaní v rámci detských programov, a mieru ovplyvnenia reklamou pri nakupovaní. Spoločenská rola reklamy a jej pozitívne a negatívne stránky. Vlastnosti a požiadavky na reklamu. Dôveryhodnosť reklamy a vplyv využitia známej osobnosti v reklame.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 1

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.