Number of the records: 1  

Budúcnosť obchodovania na sociálnych sieťach

  1. Title Budúcnosť obchodovania na sociálnych sieťach
    Author infoMartin Pápai
    Author Pápai Martin
    Source document Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 27, č. 2 (2022), s. 27. - Bratislava : MAFRA, 2022. ISSN 1335-2008
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords siete sociálne * aplikácie mobilné * stratégia marketingová * obchod elektronický
    AnnotationPresúvanie pozornosti z e-commerce priestoru na sociálne siete. Používatelia trávia čoraz viac času v aplikáciách na svojich smartfónoch, kde hľadajú inšpiráciu a konkrétne produkty. Značky by preto mali myslieť na kvalitnú stratégiu predaja na sociálnych sieťach, ktoré budú mať významné postavenie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.