Number of the records: 1
Changes in Purchasing Behaviour After the Onset of the COVID-19 Pandemic Related to the Application of Corporate Social Responsibility
Title Changes in Purchasing Behaviour After the Onset of the COVID-19 Pandemic Related to the Application of Corporate Social Responsibility Translation Zmeny v nákupnom správaní po vypuknutí pandémie COVID-19 súvisiace s uplatňovaním spoločenskej zodpovednosti Author info Peter Ušák, Jaroslav Bednárik Author Ušák Peter Co-authors Bednárik Jaroslav Source document Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 13, no. 1 (2022), pp. 180-188. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2022. ISSN 1338-130X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords konkurencieschopnosť * pandémia * zodpovednosť spoločenská * správanie spotrebiteľa * podnik Annotation Štúdia sa zameriava na zmeny v nákupnom správaní spotrebiteľov z hľadiska sociálnej zodpovednosti počas pandémie COVID-19. Cieľom štúdie je zistiť, ako koronová kríza ovplyvnila nákupné správanie spotrebiteľov v oblasti sociálnej zodpovednosti a poukázať na to, že dodržiavanie princípov sociálnej zodpovednosti znamená zvýšenie konkurencieschopnosti podnikov v trhovom prostredí. Pre dosiahnutie cieľa sa v júli 2021 a auguste 2021 zrealizoval prieskum primárnej problematiky formou dotazníka s kvantitatívnym a kvalitatívnym vyhodnotením odpovedí získaných od respondentov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2022: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 408.4 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1