Number of the records: 1  

Changes in Purchasing Behaviour After the Onset of the COVID-19 Pandemic Related to the Application of Corporate Social Responsibility

  1. Title Changes in Purchasing Behaviour After the Onset of the COVID-19 Pandemic Related to the Application of Corporate Social Responsibility
    TranslationZmeny v nákupnom správaní po vypuknutí pandémie COVID-19 súvisiace s uplatňovaním spoločenskej zodpovednosti
    Author infoPeter Ušák, Jaroslav Bednárik
    Author Ušák Peter
    Co-authors Bednárik Jaroslav
    Source document Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 13, no. 1 (2022), pp. 180-188. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2022. ISSN 1338-130X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords konkurencieschopnosť * pandémia * zodpovednosť spoločenská * správanie spotrebiteľa * podnik
    AnnotationŠtúdia sa zameriava na zmeny v nákupnom správaní spotrebiteľov z hľadiska sociálnej zodpovednosti počas pandémie COVID-19. Cieľom štúdie je zistiť, ako koronová kríza ovplyvnila nákupné správanie spotrebiteľov v oblasti sociálnej zodpovednosti a poukázať na to, že dodržiavanie princípov sociálnej zodpovednosti znamená zvýšenie konkurencieschopnosti podnikov v trhovom prostredí. Pre dosiahnutie cieľa sa v júli 2021 a auguste 2021 zrealizoval prieskum primárnej problematiky formou dotazníka s kvantitatívnym a kvalitatívnym vyhodnotením odpovedí získaných od respondentov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF408.4 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.