Number of the records: 1  

Hudba ako marketingový nástroj na zvýšenie návštevnosti a tržieb

  1. Title Hudba ako marketingový nástroj na zvýšenie návštevnosti a tržieb
    Author infoJuraj Litomerický
    Author Litomerický Juraj
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 17, č. 1 (2022), s. 20-28. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords hudba * zákazníci * správanie spotrebiteľa * spokojnosť zákazníkov * komunikácia marketingová * prieskum
    AnnotationAutor na základe dlhoročných vlastných skúseností a prostredníctvom dotazníkového prieskumu navrhuje princípy výberu vhodnej hudby, ako marketingového nástroja zameraného na zvýšenie návštevnosti a tržieb v prevádzkach maloobchodu a služieb, s prihliadnutím na charakter prevádzky, segmenty klientov, alokáciu operácií a ďalšie skutočnosti. Autor upozorňuje na často sa vyskytujúce chyby a zároveň odporúča riešenia ako pri výbere vhodnej hudby postupovať, aby táto klientom spríjemnila pobyt v prevádzkach a stala sa tak predpokladom zvýšenia ich návštevnosti a tržieb.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 1

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.