Number of the records: 1  

How to Increase Consumer Acceptance of the Transition to Circular Economy

  1. Title How to Increase Consumer Acceptance of the Transition to Circular Economy
    TranslationAko zvýšiť súhlas spotrebiteľov s prechodom na cirkulárnu ekonomiku
    Author infoMiroslav Jurkovič
    Author Jurkovič Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document EDAMBA 2021 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : COVID-19 Recovery: The Need for Speed : Conference Proceedings; Bratislava, 16 November 2021. Pp. 226-233 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022 / Kuběnková Dana ; Zeman Jakub ; Puškárová Paula ; Augustín Michael ; Badura Peter ; Belkovicsová Daša ; EDAMBA 2021 International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. ISBN 978-80-225-4930-1
    DOI 10.53465/EDAMBA.2021.9788022549301.226-233
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords hospodárstvo obehové * udržateľnosť * správanie spotrebiteľa * zmeny klimatické * prostredie životné * politika environmentálna
    AnnotationPrechod na obehové hospodárstvo - veľká výzva pre podnikateľov, firmy, výrobcov a aj spotrebiteľov. Prechod na obehové hospodárstvo ako nástroj na vysporiadanie sa s klimatickými zmenami. Podstata cirkulárnej ekonomiky - dosiahnutie udržateľnosti a blahobytu pri nízkych alebo žiadnych materiálnych, energetických a environmentálnych nákladoch. Cirkulárna ekonomika a znižovanie dopadov hospodárskych systémov na životné prostredie. Kľúčové faktory pre začlenenie spotrebiteľa do prechodu na obehové hospodárstvo.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00138-054, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF245.8 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.