Number of the records: 1
Stratégie brand manažmentu ako nástroj budovania značky
Title Stratégie brand manažmentu ako nástroj budovania značky Parallel title Brand Management Strategies as a Brand Building Tool Author info Marián Čvirik Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 14, č. 1 (2022), s. 16-21 online. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2022. ISSN 2453-9988 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords manažment strategický * budovanie značky * značky * marketing Annotation Význam problematiky značiek v modernom marketingu. Charakteristika tvorby stratégií a možná segmentácia. Strategický manažment značky z troch rovín - z pohľadu trhu, zákazníka a podniku. Tvorba a typy značkových stratégií, adaptívne stratégie a značkové normostratégie. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00204-003, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2022: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 179.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1