Number of the records: 1  

Stratégie brand manažmentu ako nástroj budovania značky

  1. Title Stratégie brand manažmentu ako nástroj budovania značky
    Parallel titleBrand Management Strategies as a Brand Building Tool
    Author infoMarián Čvirik
    Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 14, č. 1 (2022), s. 16-21 online. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2022. ISSN 2453-9988
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords manažment strategický * budovanie značky * značky * marketing
    AnnotationVýznam problematiky značiek v modernom marketingu. Charakteristika tvorby stratégií a možná segmentácia. Strategický manažment značky z troch rovín - z pohľadu trhu, zákazníka a podniku. Tvorba a typy značkových stratégií, adaptívne stratégie a značkové normostratégie.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00204-003, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF179.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.