Number of the records: 1  

Marketingový koncept Market-Pack ako inovatívna a jedinečná technika marketingovej komunikácie

  1. Title Marketingový koncept Market-Pack ako inovatívna a jedinečná technika marketingovej komunikácie
    Author infoMiriam Olšiaková
    Author Olšiaková Miriam
    Source document Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií.. Č. 45 (2022), s. 16-20. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby, 2022. ISSN 1337-7094
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords komunikácia marketingová * inovácia * konkurencieschopnosť * stratégia marketingová * reklama * zákazníci * Japonsko
    AnnotationVysvetlenie podstaty marketingového konceptu Market-Pack, ktorý je rozšírený v Japonsku. Market-Pack ako jedna z inovatívnych foriem marketingu - ide jedinečnú techniku marketingu papierových vreckoviek, ktorá predstavuje v Japonsku fenomén. Koncepcia Market-Pack spočíva v tom, že spoločnosti vyrábajú malé balenia vreckoviek, na ktorých je už priamo zapracovaná určitá reklamná kampaň.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 45

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF249.3 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.