Number of the records: 1  

Customer Age as a Determinant of Preferences for Information Sources: Empirical Analysis of a Case from Central Europe

  1. Title Customer Age as a Determinant of Preferences for Information Sources: Empirical Analysis of a Case from Central Europe
    TranslationVek zákazníka, ako determinant preferencií pre informačné zdroje: empirická analýza prípadu zo strednej Európy
    Author infoFrantišek Pollák, Peter Markovič
    Author Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Co-authors Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Source document Economics & Sociology : Journal of Scientific Papers. Vol. 15, no. 2 (2022), pp. 296-311 online. - Szczecin : Centre of Sociological Research. ISSN 2071-789X
    DOI 10.14254/2071-789X.2022/15-2/18
    NoteVEGA 1/0140/21. - Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionPoland
    Keywords komunikácia marketingová * zákazníci * skupiny vekové * preferencie * efektívnosť * konkurencieschopnosť * inovácia * zdroje informácií * stredná Európa
    AnnotationHľadanie efektívnych prístupov k marketingovej komunikácii. Identifikácia preferovaného spôsobu získavania informácií zákazníkov v závislosti od ich veku - empirická analýza. Výsledky analýzy naznačujú, že mladší zákazníci uprednostňujú online médiá, zatiaľ čo zákazníci v strednom a vyššom veku preferujú tradičné informačné zdroje. Snaha o efektívne cielenie marketingovej komunikácie na optimalizáciu využitia podnikových zdrojov a zvýšenie celkovej konkurencieschopnosti firiem pôsobiacich na trhu strednej Európy.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00267-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF868.5 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.