Number of the records: 1  

Artificial Intelligence and Marketing. What Are the Results of This Addition?

  1. Title Artificial Intelligence and Marketing. What Are the Results of This Addition?
    TranslationUmelá inteligencia a marketing. Aké sú výsledky tohto pridania?
    Author infoMilan Oreský
    Author Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 63-82. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4991-2
    NoteVEGA 1/0354/22
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords inteligencia umelá * marketing * marketing elektronický * učenie strojové * výhody komparatívne * výhody konkurenčné
    AnnotationUmelá inteligencia uľahčuje marketingový efekt na zákazníkov. Krátka história AI, jej definície, charakteristika, základné prvky a fungovanie AI. Typy AI a jej technologické ovládanie. Štruktúra umelej inteligencie sa skladá zo strojového a hlbokého učenia. Hlavné výhody AI pre podnikanie a marketing. 13 postupov, ktorými AI umožňuje zlepšiť a dynamizovať marketingové a obchodné firemné aktivity. Vytvorenie marketingovej platformy s umelou inteligenciou, ktorá predpokladá rozšírenie potenciálu marketingu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00455-006, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF810.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.