Number of the records: 1  

B2B není B2C. V marketingu, ani ve výzkumech

  1. Title B2B není B2C. V marketingu, ani ve výzkumech
    Author infoPetr Fusek
    Author Fusek Petr
    Source document Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 32, č. 4 (2022), s. 8-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords marketing * výskum marketingový * koncentrácia * trh * informácie
    AnnotationMarketingový prieskum na B2B trhoch je veľmi odlišný od spotrebiteľského prieskumu. Existujú špecifiká, ktoré je potrebné mať na pamäti, aby sa zabezpečilo, že získané údaje sú spoľahlivé, relevantné a môžu byť použité pre strategické rozhodnutia spoločnosti. Hoci prieskumy na B2B trhoch sú pomerne zložité, oplatí sa. Podniky, ktoré zakladajú svoje rozhodnutia na spoľahlivých údajoch, dosahujú oveľa lepšie výsledky ako tie, ktoré sa spoliehajú iba na vlastnú intuíciu alebo informácie od predajcov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.