Number of the records: 1  

Assessment of Environmental Performance and Development Sustainability of Systems Product

  1. Title Assessment of Environmental Performance and Development Sustainability of Systems Product
    TranslationPosúdenie environmentálnej výkonnosti a udržateľnosť rozvoja systémových produktov
    Author infoNaqibullah Daneshjo, Milan Majerník, Peter Malega, Samuel Chlpek, Dominika Popovičová
    Author Daneshjo Naqibullah EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Majerník Milan EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania
    Malega Peter
    Chlpek Samuel EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF
    Popovičová Dominika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ecological Engineering & Environmental Technology : [International Scientific Journal Widely looking up of Ecological and Technological Solutions Related to Environmental Engineering]. Vol. 24, no. 3 (2023), pp. 192-200. - Lublin : Polish Society of Ecological Engineering. ISSN 2719-7050
    DOI 10.12912/27197050/160068
    NoteKEGA 030EU- 4/2022. - KEGA 019TUKE-4/2022. - Registrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionPoland
    Keywords rozvoj trvalo udržateľný * systémy riadenia * rast hospodársky * environmentalistika * inovácie environmentálne * produkty
    AnnotationSúčasná fáza vývoja výroby sa vyznačuje hľadaním presných modelov, ktoré zabezpečujú jeho udržateľnosť. Toto sa vníma hlavne ako rovnováha sociálno-ekonomických a environmentálnych pilierov rozvojových činností. Základom riadenia udržateľnosti sociálno-ekonomického rozvoja a rozvoja organizácie dnes a v blízkej budúcnosti je hodnotenie environmentálnej výkonnosti produktových systémov súvisiacich s ich celkovou sociálno-ekonomickou hodnotou.
    Public work categoryADM
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00071-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.3 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.