Number of the records: 1  

Use of Frameworks, Norms and Standards in Information Technology Service Management

  1. Title Use of Frameworks, Norms and Standards in Information Technology Service Management
    TranslationPoužívanie rámcov, noriem a štandardov v riadení služieb informačných technológií
    Author infoDiana Bednarčíková
    Author Bednarčíková Diana EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Source document EDAMBA 2022 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : Conference Proceedings, University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 16 September 2022. Pp. 27-38. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Lüleyová Alena ; Bašová Alena ; Blštáková Jana ; Boorová Brigita ; EDAMBA 2022 International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. ISBN 978-80-225-5042-0
    DOI 10.53465/EDAMBA.2022.9788022550420.27-38
    NoteIG-22-111-00
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords manažment * služby * technológie informačné * podnik * normy * štandardy * digitalizácia * konkurencieschopnosť
    AnnotationInformation Technology Service Management (ITSM) - implementácia, riadenie a poskytovanie kvalitných služieb informačných technológií, ktoré spĺňajú potreby podniku na podporu obchodných cieľov a potreby zákazníkov v oblasti prevádzky IT. ITSM je dôležitým faktorom úspechu mnohých organizácií a z tohto dôvodu bolo vytvorených veľké množstvo noriem, štandardov, rámcov a modelov (ITIL, COBIT, ISO/IEC 20000, ETOM, TOGAF, MOF a iné), prostredníctvom ktorých môže spoločnosť využívať osvedčené postupy v riadení služieb informačných technológií. Podnikateľské subjekty by mali používať rámce, štandardy a normy, aby boli konkurencieschopné, efektívnejšie a výnosnejšie.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00065-023, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF280.9 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.