Number of the records: 1  

Employer Branding As the Competitive Tool of Managers

  1. Title Employer Branding As the Competitive Tool of Managers
    Parallel titleEmployer branding jako konkurenční nástroj manažerů
    Author infoDana Matoušková
    Author Matoušková Dana
    Source document Logos Polytechnikos. Roč. 13, č. 3 (2022), s. 4-18. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2022. ISSN 2464-7551
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords značky * firmy * talent manažment * marketing personálny * sily pracovné * zamestnávatelia * boj konkurenčný * budovanie značky zamestnávateľa
    AnnotationSpoločnosti si v dnešnej dobe uvedomujú, že silná a kompetentná pracovná sila je neoceniteľným zdrojom a veľkou konkurenčnou výhodou. S rastom znalostnej ekonomiky a nadnárodných spoločností je dôležité, aby organizácie boli pripravené a schopné prilákať silnú a efektívnu pracovnú silu. Employer branding predstavuje snahu spoločnosti propagovať sa ako interne, tak externe, aby bola iným atraktívnym zamestnávateľom. V poslednej dobe si značka zamestnávateľa získala obľubu medzi vedúcimi pracovníkmi a vrcholovými manažérmi. Tento článok predstavuje employer branding z teoretického hľadiska a tvorí základnú teoretickú platformu pre kvalitatívny výskum, ktorý v niektorých otázkach týkajúcich sa zamestnávateľského brandingu v korporátnej oblasti českého prostredia nebol zrealizovaný. Pri príprave tohto popisného prehľadu bola použitá sekundárna výskumná metóda.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 3

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF952.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.