Number of the records: 1  

Úspešný Content Marketing

  1. Title Úspešný Content Marketing
    Author infoViliam Murin
    Author Murin Viliam EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXI. (2023) : Reviewed Proceeding of Posts from an 21. International Scientific Conference, February 15th - 17th, 2023, Košice - Kaluža. Pp. 78-86. - Košice : KKM PHF, 2023 / Jakub Vincent ; Duľová Spišáková Emília ; Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXI. (2023) International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5044-4
    NoteI-23-105-00
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * reklama * podnik * digitalizácia * budovanie značky * analýzy
    AnnotationCieľom článku je sústrediť pozornosť na tvorbu obsahového marketingu tak, aby bol pre podniky úspešný. Pri tvorbe obsahu je kľúčové myslieť na to, v akom kontexte a v akej dobe sa nachádzame. Na to, aby sme dokázali urobiť kvalitný content marketing, musí byť zahrnutý do celkovej digitálnej stratégie. Za použitia vedecko-logických metód komparácie, analýzy, syntézy a dedukcie dospejeme k zisteniam, ktoré sú pre takýto typ reklamnej propagácie prínosom. Poukážeme na súčasný vplyv éry asistencie a charakterizujeme digitálnu stratégiu, ktorá je pre efektívny content marketing nevyhnutná. Pozornosť je venovaná taktiež budovaniu značky. Popíšeme proces tvorby kvalitného obsahu a bližšie si špecifikujeme tvorbu person, zbieranie a triedenie podkladov. V článku nezabudneme taktiež na to, ako vyhodnotiť obsahový marketing.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00129-014, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF379 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.