Number of the records: 1
Strategy in Direct and Interactive Marketing and Integrated Marketing Communications
Title Strategy in Direct and Interactive Marketing and Integrated Marketing Communications Translation Stratégia v priamom a interaktívnom marketingu a integrovanej marketingovej komunikácii Author info Adriana Csikósová, Mária Antošová, Katarína Čulková Author Csikósová Adriana Co-authors Antošová Mária Čulková Katarína Source document Procedia Social and Behavioral Sciences : 5th World Conference on Educational Sciences : 5-8 February 2013, Sapienza University of Rome, Italy. Vol. 116 (2014), pp. 1615-1619. - Amsterdam : Elsevier, 2014 ; World Conference on Educational Sciences. ISSN 1877-0428 DOI 10.1016/j.sbspro.2014.01.444 Note VEGA 1/0270/08. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Netherlands Keywords komunikácia marketingová * marketing interaktívny * marketing priamy * technológie komunikačné * technológie nové Annotation Neustály pokrok v správe databáz a komunikačných technológiách výrazne zrýchlil schopnosť marketingu stať sa priamejším, vysoko sústredeným a čoraz interaktívnejším. Akademické programy musia poskytovať študentom teoretické vedomosti aj aplikované zručnosti na splnenie obchodných očakávaní a dať študentom charakteristické a udržateľné kariérne výhody. Profesionáli v priamom a interaktívnom marketingu a integrovanej marketingovej komunikácii pracovali na dosiahnutí ziskovej rovnováhy medzi vedou a umením, ako aj medzi technikou a kreativitou. Tento dokument ponúka prehľad konceptov priamych a interaktívnych marketingových stratégií prezentovaných spôsobmi, ktoré podporujú efektívne vyučovanie a učenie. Public work category Reports at international scientific conferences Registered in WOS Database ARTICLES No. of Archival Copy E14 02067-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 192.3 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1