Number of the records: 1  

Strategy in Direct and Interactive Marketing and Integrated Marketing Communications

  1. Title Strategy in Direct and Interactive Marketing and Integrated Marketing Communications
    TranslationStratégia v priamom a interaktívnom marketingu a integrovanej marketingovej komunikácii
    Author infoAdriana Csikósová, Mária Antošová, Katarína Čulková
    Author Csikósová Adriana
    Co-authors Antošová Mária
    Čulková Katarína
    Source documentProcedia Social and Behavioral Sciences : 5th World Conference on Educational Sciences : 5-8 February 2013, Sapienza University of Rome, Italy. Vol. 116 (2014), pp. 1615-1619. - Amsterdam : Elsevier, 2014 ; World Conference on Educational Sciences. ISSN 1877-0428
    DOI 10.1016/j.sbspro.2014.01.444
    NoteVEGA 1/0270/08. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionNetherlands
    Keywords komunikácia marketingová * marketing interaktívny * marketing priamy * technológie komunikačné * technológie nové
    AnnotationNeustály pokrok v správe databáz a komunikačných technológiách výrazne zrýchlil schopnosť marketingu stať sa priamejším, vysoko sústredeným a čoraz interaktívnejším. Akademické programy musia poskytovať študentom teoretické vedomosti aj aplikované zručnosti na splnenie obchodných očakávaní a dať študentom charakteristické a udržateľné kariérne výhody. Profesionáli v priamom a interaktívnom marketingu a integrovanej marketingovej komunikácii pracovali na dosiahnutí ziskovej rovnováhy medzi vedou a umením, ako aj medzi technikou a kreativitou. Tento dokument ponúka prehľad konceptov priamych a interaktívnych marketingových stratégií prezentovaných spôsobmi, ktoré podporujú efektívne vyučovanie a učenie.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabaseARTICLES
    No. of Archival CopyE14 02067-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF192.3 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.