Number of the records: 1  

Marketingový výzkum jako průvodce značek na cestě k udržitelnosti

  1. Title Marketingový výzkum jako průvodce značek na cestě k udržitelnosti
    Author infoTereza Horáková
    Author Horáková Tereza
    Source document Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 33, č. 4 (2023), s. 12-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2023. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords výskum marketingový * greenwashing * značky * udržateľnosť * spotrebitelia
    AnnotationModerné značky musia spĺňať potreby zákazníkov, odrážať spoločenské hodnoty a riešiť široké výzvy. Spotrebitelia očakávajú, že spoločnosti uľahčia udržateľné správanie prostredníctvom inovácií a lepších skúseností zákazníkov. Spoločnosti preto musia navrhnúť stratégie ESG zohľadňujúce všetky zainteresované strany a efektívne komunikovať iniciatívy v oblasti udržateľnosti a zároveň zabezpečiť autentickosť a vyhnúť sa podobnosti s inými reklamami ESG.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.