Number of the records: 1  

Marketing. Ekonomické kroky, pokroky a vyhliadky

  1. Title Marketing. Ekonomické kroky, pokroky a vyhliadky
    Author infoMiroslav Tuma
    Author Tuma Miroslav
    Source documentEkonomický a právny poradca podnikateľa. Č. 11-12 (1995), s. 211-220
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords hospodárstvo svetové * konkurencia * marketing * pojmy * hospodárstvo trhové * ekonómovia * Nobelova cena * Keynes, J.M. * Friedman, M. * Samuelson, P.A. * 1960-1995 * Nemecko * Švajčiarsko * Francúzsko * Crans Montana * 1995 * stratégia hospodárska * Slovensko * politika hospodárska
    AnnotationPriebeh dlhodobej ekonomickej vojny vo svete. Konkurenčný boj podnikateľských subjektov o podiel na trhu. Premeny vo sfére záujmov v mikrorekonomickej oblasti. Analýza jednotlivých desaťročí svetového hospodárstva od 60-tych rokov. Konfrontácia názorov významných nositeľov Nobelovej ceny za ekonómiu. Jednotlivé faktory, ktoré ovplyvňujú dosahovanie marketingového strategického cieľa firmy. Zmena názorov na marketing, chápanie moderného marketingu. Riešenie strategických problémov ďalšieho rozvoja sveta. Strategický cieľ ekonomiky Slovenska.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.