Number of the records: 1  

Sponzoring a jeho miesto v marketingovej komunikácii

  1. Title Sponzoring a jeho miesto v marketingovej komunikácii
    Author infoJúlia Lipianska
    Author Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 44, č. 7-8 (1996), s. 583-594. - Bratislava : Slovak Academic Press, 1996. ISSN 0013-3035
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 336.1/.5 - Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty
    Keywords sponzorovanie * marketing * komunikácia * história * pojmy * klasifikácia * marketing mix
    AnnotationStručná história sponzoringu. Pojem - sponzoring a jeho klasifikácia. Miesto sponzoringu v marketingovom mixe - má byť zosúladený s ostatnými nástrojmi komunikačného mixu: s reklamou, s podporou predaja a s public relations. Analýza sponzoringového trhu a plánovanie činnosti sponzoringu. Ciele a nástroje sponzoringovej politiky. Účinnosť sponzoringových aktivít.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1996: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.