Number of the records: 1  

Pokladničné pásky ako marketingový nástroj

  1. Title Pokladničné pásky ako marketingový nástroj
    Author infoM. Rážová
    Author Rážová M.
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 11 (November 1997), s. 11. - : Strategie na Slovensku, s.r.o. Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords podpora predaja * marketing * ÖMV * McDonald's * pokladnice kontrolné
    AnnotationReklama na páskach registračných pokladníc. Podpora nových produktov spoločností ÖMV a McDonald's. Potlač a súťaž na páske. Súťaže o výhru na pokladničných páskach v McDonalde. Trojkombinácia reklamných foriem na páskach. Dôvod spôsobu komunikácie spoločnosti ÖMV formou potlače.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.