Number of the records: 1  

Trade promotion

  1. Title Trade promotion
    Author infoMiriam Kušnírová
    Author Kušnírová Miriam
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 12 (December 1997), s. 15. - : Strategie na Slovensku, s.r.o. Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * veľkoobchod * maloobchod * obchodníci * podpora predaja * politika cenová * distribúcia * reklama * marketing priamy * práca s verejnosťou
    AnnotationNástroj komunikačnej stratégie v distribučnej sieti veľkoobchodníkov a maloobchodníkov - trade promotion. Ciele trade promotion. Formy stimulácie obchodníka: cenové zľavy, bonusové a prémiové balenia, umiestnenie, P.O.P. materiály, dlhodobé programy, vzťah k spotrebiteľovi a podpora mediálnou reklamou.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 7-12


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.