Number of the records: 1  

Internet - prevrat v reklame?

  1. Title Internet - prevrat v reklame? : reklamné agentúry si nové médium nevšímajú
    Author infoMarián Benka
    Author Benka Marián
    Source document Slovenský Profit : týždenník o ekonomike, podnikaní a peniazoch. Roč. 6, č. 3 (13. január 1998), s. 7. - Bratislava : Horizont Slovakia, 1998
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * siete počítačové * Slovensko * reklama * agentúry * Webner, s.r.o. Bratislava * Focus, s.r.o. Bratislava * internet
    AnnotationVyužitie systému NetBanner (Webner, s.r.o.) ako reklamných stránok firiem v Internete. Stránky, ktoré sú najviac zastúpené na slovenskom Internete. Výsledky výskumu, ktorý uskutočnila agentúra Webner, s.r.o. v spolupráci s agentúrou Focus týkajúci sa očakávania užívateľov Internetu v oblasti reklamy. Zhodnotenie slovenského trhu s internetovskou reklamou. Najaktívnejší firemní inzerenti.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 1-30


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.