Number of the records: 1  

Cenová stratégia firmy, kľúč k prosperite podnikania a tvorbe vlastných finančných zdrojov

  1. Title Cenová stratégia firmy, kľúč k prosperite podnikania a tvorbe vlastných finančných zdrojov
    Author infoMichal Oláh
    Author Oláh Michal
    Source document Finančný poradca podnikateľa. Roč. 3, č. 6-7 (1998), s. 136-155. ISSN 1335-3861
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.53 - Cenová politika
    Keywords politika cenová * podnikanie * firmy * tvorba cien * zdroje finančné * ciele podnikové * výnosy podnikové * pružnosť cenová * funkcie nákladové * ceny trhové * stratégia podniková * diferenciácia cenová * efektívnosť * zisk
    AnnotationPodstata cenovej politiky firmy. Rozhodovanie o cenách. Cenovo-politické ciele a tvorba cien. Analýza výnosov a ich komponentov. Cenová pružnosť a jej vplyv na dosahovanie príjmov (výnosov) firmy. Ponuková a nákladová funkcia. Charakteristika cenovej stratégie a východiská pre jej praktické spracovanie. Základné cenové stratégie a ich aplikácia do tvorby trhových cien v hospodárskej praxi. Význam efektívnosti výroby statkov pri tvorbe cenovej stratégie vo firme. Chápanie efektívnosti. Pravidlá efektívnosti.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 1-8


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.