Number of the records: 1  

Marketingová Coca-Cola

  1. Title Marketingová Coca-Cola
    Author infoAnton Bódis, Radovan Pekník
    Author Bódis Anton
    Co-authors Pekník Radovan
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 1 (Január 1998), s. 10-11. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords Coca-Cola * Coca-Cola Company * Coca-Cola Amatil Slovakia * nápoje nealkoholické * distribúcia * stratégia marketingová * podpora predaja * reklama * výrobcovia
    AnnotationMarketingové stratégie Coca-Coly. The Coca-Cola Company (TCCC) sa snaží pôsobiť v každej krajine prostredníctvom výrobcov nazývaných botleri, ktorí sú autorizovanými výrobcami nealkoholických nápojov spoločnosti. Kľúčoví botleri. Zmluvný výrobca TCCC na Slovensku je Coca-Cola Amatil Slovakia. Marketingová štruktúra v systéme Coca-Cola. Produkty, predaj, ceny, podpora predaja (promotion), miesto (place). Vývoj a nové trendy v marketingu TCCC.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.