Number of the records: 1  

Marketingové prostredie firmy

  1. Title Marketingové prostredie firmy : ako sa vyhnúť rizikám a využiť príležitosti trhu
    Author infoEva Hanuláková
    Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. Roč. 6, č. 7-8 (Júl-august 1999), s. 8-9. - Bratislava : PEREXIS, 1999
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * mikromarketing * makromarketing * podnik * dodávatelia * trh * konkurencia * riadenie podnikové
    AnnotationMarketingové makroprostredie a mikroprostredie. Ekonomické, demografické, politicko-právne, kultúrne, technické a prírodné prvky marketingového makroprostredia. Prvky mikroprostredia: firma, dodávatelia, sprostredkovatelia, trhy, konkurenti a verejnosť.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1999: 1-8

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.