Number of the records: 1  

Trochu marketingového myslenia by neuškodilo ani v štátnej správe, v administratívnom riadení zahraničného obchodu štátom

  1. Title Trochu marketingového myslenia by neuškodilo ani v štátnej správe, v administratívnom riadení zahraničného obchodu štátom
    Author infoErich Szanto
    Author Szanto Erich
    Source document Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. Roč. 8, č. 101 (29. mája 2000), s. 8. - Bratislava : Ecopress, 2000. ISSN 1335-4701
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.5 - Zahraničný obchod
    Keywords obchod zahraničný * riadenie obchodu * marketing * hospodárstvo trhové * vzťahy obchodné * vzťahy hospodárske medzinárodné * trh zahraničný * Slovensko * OBEO * zastupiteľstvá obchodné
    AnnotationProblematika zahraničného obchodu - plnenie jeho úloh v jednotlivých krajinách s prihliadnutím na ekonomiku Slovenskej republiky. Nedostatok financií vo všetkých odvetviach hospodárstva. Vývoj zahraničného obchodu počas československej federácie a dnes. Náplň práce a význam obchodno-ekonomických oddelení (OBEO) zastupiteľských úradov a ich zamestnancov. Priame prepojenie OBEO na zahraničné trhy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2000: 65-125

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.