Number of the records: 1  

Euromarketing, koncepcie, strategie, metody. (Euromarketing, koncepcie, stratégie, metódy). AE Krakow 1999, 273 s.

  1. Title Euromarketing, koncepcie, strategie, metody. (Euromarketing, koncepcie, stratégie, metódy). AE Krakow 1999, 273 s.
    Author infoKristína Viestová
    Author Viestová Kristína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 29, č. 2 (2000), s. 232. - Bratislava : Ekonomická univerzita, 2000. ISSN 0323-262X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.92 - Medzinárodná hospodárska spolupráca
    Keywords euromarketing * marketing medzinárodný * konkurencia medzinárodná * trh medzinárodný * globalizácia * recenzie
    AnnotationRecenzia na publikáciu Euromarketing, koncepcie, stratégie, metódy. Chápanie a teoretické úvahy o euromarketingu. Výzva globálneho trhu pre konkurenčnú schopnosť poľského podnikania. Problematika jednotného vnútorného trhu Európskej únie. Postmoderná spotreba ako podmienka euromarketingu. Etnocentrizmus konzumentov a stratégia činnosti podnikov na európskom trhu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2000: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.