Number of the records: 1  

Tri piliere public relations v závislosti od cieľových skupín

  1. Title Tri piliere public relations v závislosti od cieľových skupín
    Author infoAnton Korauš
    Author Korauš Antonín EUBFNHKPN - Katedra peňažníctva - zrušená
    Source document Poistné rozhľady : časopis slovenského poisťovníctva. Roč. 6, č. 3 (2000), s. 9-10. - Bratislava : Slovenská asociácia poisťovní, 2000. ISSN 1335-1044
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations
    Keywords práca s verejnosťou * poisťovne * klienti * komunikácia * mienka verejná * informácie * poisťovníctvo * Nemecko
    AnnotationDefinícia public relations (PR). Zameranie aktivít v oblasti PR. Základné črty, ktoré objasňujú prístup Celoštátneho zväzu nemeckého poisťovníctva (GDV) k PR prostredníctvom tzv. trojpilierového konceptu GDV. Cieľové skupiny a ich informačná potreba. Formy komunikácie s cieľovými skupinami.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2000: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.