Number of the records: 1  

Koniec marketingu ako ho poznáme

  1. Title Koniec marketingu ako ho poznáme
    Author infoJán Plachý
    Author Plachý Ján
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 12 (December 2000), s. 13. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * postoje * reklama * podpora predaja * zákazníci * potreby * stratégia marketingová
    AnnotationTýmto príspevkom sa otvára diskusia o mýtoch v oblasti marketingu a marketingovej komunikácie. Podstata marketingu. Významné prvky v marketingu. Pohľad na marketingový rozpočet. Aplikácia myšlienky marketingu 1 to 1.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2000: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.