Number of the records: 1  

Čo dokáže TV reklama?

  1. Title Čo dokáže TV reklama?
    Author infoNataša Batíková
    Author Batíková Nataša
    Source document Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 8, č. január 2001, s. 30-31. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * analýzy * televízia * väzba spätná * zákazníci * spotrebitelia * efektívnosť * médiá * plánovanie
    AnnotationÚčinky televíznej reklamy. Bezprostrednosť, frekvencie a trvanie predajných efektov televíznej reklamy a ich implikácie pre mediálne plánovanie. Štúdia tvSpan. Metódy kontingenčnej analýzy. Odozva na reklamu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2001: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.