Number of the records: 1  

Aj vôňa predáva

  1. Title Aj vôňa predáva
    Author infoMiroslava Szarková
    Author Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Slovenský výber : časopis manažmentu obchodu. Roč. 5, č. 1 (2001), s. 31. - Bratislava : SON MEDIA, 2001
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.18 - Obchodná technika
    Keywords psychológia predaja * tovar * zákazníci * priestor pracovný * podmienky predajné
    AnnotationVône a zápachy sú psychologickými faktormi ovplyvňujúcimi správanie zákazníka. Vône a zápachy charakterizujú tovar, pridávajú mu špecifickosť a jedinečnosť. Pracovný priestor potrebuje nie len ventiláciu, ale aj vône.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE01 00463-001, dokument vo fonde SEK
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2001: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.