Number of the records: 1  

Budovanie firemného imidžu

  1. Title Budovanie firemného imidžu
    Author infoViera Čihovská, Eva Hanuláková, Júlia Lipianska
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document IBC. International business cooperation. Roč. 12, č. 4 (2001), s. 17. - Bratislava : INFORMEX, 2001
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords imidž * plánovanie strategické * kultúra podniková * identita podniková * komunikácia * firmy
    AnnotationFiremný imidž ako meradlo trhovej úspešnosti firmy. Strategické plánovanie a vytváranie imidžu. Výklad pojmu imidž firmy. Imidž firmy (CIm) možno vyjadriť ako sumu aktivít a opatrení firemnej kultúry (CC), firemnej identity (CI) a firemného dizajnu (CD, ktoré sú zabezpečované firemnou komunikáciou (CCom).
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2001: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.