Number of the records: 1  

Od reklamy k integrovanej marketingovej komunikácii

  1. Title Od reklamy k integrovanej marketingovej komunikácii
    Author infoPavel Horňák
    Author Horňák Pavel
    Source document Marketing magazine. Č. 2 (2002), s. 12-14 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * reklama * propagácia * agentúry * mienka verejná * kampane reklamné
    AnnotationVývoj marketingovej komunikácie. Pojmové vymedzenie reklamy a jej ciele. Reklama ako súčasť propagácie a propagácia ako súčasť marketingu. Druhy marketingovej komunikácie. Integrovaná marketingová komunikácia. Príklady na integrovaný model komunikačných aktivít. Hlavné zásady integrovanej komunikácie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.