Number of the records: 1  

Budúcnosť nie je pred nami, už nastala

  1. Title Budúcnosť nie je pred nami, už nastala
    Author infoPhilip Kotler
    Author Kotler Philip
    Source document Marketing magazine. Č. 9 (2002), s. 6-9 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * životopisy * stratégia marketingová * Kotler, P.
    AnnotationPhilip Kotler ako najväčšia autorita v oblasti marketingu. Podstatné znaky myšlienok Philipa Kotlera. Aplikácie princípov marketingu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.