Number of the records: 1  

Ideme na veľtrh

  1. Title Ideme na veľtrh : výber, ciele a koncepcia účasti na veľtrhu. 1
    Author infoMarek Baluška
    Author Baluška Marek
    Source document Marketing magazine. Č. 3 (2003), s. 16-17 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.17 - Inštitúcie a inštitucionálne formy obchodnej činnosti
    Keywords veľtrhy * koncepcie * marketing * plánovanie * výstavy * organizácia predaja * zákazníci
    AnnotationZákladné strategické otázky súvisiace s účasťou na veľtrhu. Základné typy podujatí. Ciele a koncepcia účasti na veľtrhu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.