Number of the records: 1  

Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti SR v ére nového marketingu

  1. Title Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti SR v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/1231/04
    Author infoDagmar Lesáková a kolektív
    Another authors Daňo Ferdinand (Editor) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Hölcz Róbert (Recenzent)
    Čimo Jozef (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Issue dataBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , Bratislava, 2006. - 76 s.
    ISBN80-225-2283-X , 978-80-225-2283-0
    NoteVEGA 1/1231/04
    Document kindmiscellanea
    LanguageSlovak, German, English
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * konkurencieschopnosť * marketing strategický
    Public work categoryEditorial and reported works (bibliographies, magazines, encyclopedies, catalogs, dictionaries, year-books...)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    References (6) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Call number883167
    No. of Archival CopyE06 00851-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany

    Call numberLocationSublocationInfo
    883167SEKVšeobecná študovňaIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.