Number of the records: 1  

Perspektívy umiestnenia nových nákupných centier v Bratislave

  1. Title Perspektívy umiestnenia nových nákupných centier v Bratislave
    Author infoPavol Kita, Ján Prílepok
    Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Prílepok Ján EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. S. 83-92. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3686-8
    NoteVEGA 1/0039/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.37 - Maloobchod
    Keywords maloobchod * strediská nákupné * predajne * kvalita * prieskum
    AnnotationOtvorenie prvého nákupného centra v roku 1948 v USA. Charakteristika nákupného centra. Nová dimenzia nákupného správania spotrebiteľa. Nákupné centrá v Bratislave prevádzkované v r. 2013. Výsledky prieskumu uskutočneného v Bratislave v r. 2011. Cieľ prieskumu - vytvoriť mapy priestorového rozmiestnenia maloobchodnej siete, získať informácie o návštevnosti zákazníkov rôznych typov maloobchodných predajní v súvisloti s tvorbou štruktúry predajní nových nákupných centier umiestňovaných v Bratislave.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 00892-006, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.