Number of the records: 1  

Inovačný proces v e-learningu

  1. Title Inovačný proces v e-learningu [elektronický zdroj] : recenzovaný zborník príspevkov [z 8.] medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 20.3.2014
    Author infozostavili: Eva Rakovská, Gabriela Kristová, Miroslav Kršjak, recenzenti: Gabriela Kristová, Igor Bandurič
    Another authors Rakovská Eva (Compiler) EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Kristová Gabriela (Compiler) EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Kršjak Miroslav (Compiler) EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Kristová Gabriela (Recenzent) EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Bandurič Igor (Recenzent) EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Event/Corporation Inovačný proces v e-learningu . Medzinárodná vedecká konferencia , 8. , Bratislava, Slovensko , 20.3.2014
    Fakulta hospodárskej informatiky EU . Katedra aplikovanej informatiky
    Issue dataBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2014. - CD-ROM [144 s., 7 AH]
    ISBN978-80-225-3840-4
    Document kindmiscellanea
    LanguageSlovak, English
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    Keywords vzdelávanie elektronické * vzdelanie vysokoškolské * vyučovanie * školy vysoké * gramotnosť informačná * inžinierstvo znalostné
    Public work categoryEditorial and reported works (bibliographies, magazines, encyclopedies, catalogs, dictionaries, year-books...)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Copy count3, currently available 2, at library only 1
    References (12) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Call number877302, 877391, 881943
    No. of Archival CopyE14 00111-001, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plné texty vo formáte zip83 MBz IP adresy EU po prihlásení
    electonic book

    electonic book

    Call numberLocationSublocationInfo
    877302SEKVšeobecná študovňaIn-Library Use Only
    877391SEKSklad knižničného fonduavailaible
    881943SEKSklad knižničného fonduavailaible
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.