Number of the records: 1
Jazyk reklamy v anglických printových a on-line médiách
Title Jazyk reklamy v anglických printových a on-line médiách Author info Zuzana Ondrejová Author Ondrejová Zuzana EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ Source document Nové perspektívy vo výskume cudzích jazykov : zborník vedeckých prác. S. 55-63 CD-ROM. - Trnava : Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku pri SAV, 2014 / Stradiotová Eva ; Kunovská Ingrid ; Štefančík Radoslav. ISBN 978-80-969043-7-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 8 - Jazykoveda. Filológia. Literatúra Keywords jazyky cudzie * angličtina * reklama * médiá Annotation Jazyk reklamy, ktorý tvorcovia reklamných, inzertných textov používajú, má za úlohu nielen informovať, ale predovšetkým sprostredkovať intepretáciu informácie, resp. komunikačného posolstva, a presvedčiť o ňom čitateľa. Tvorcovia textov sa pri výbere jazykových prostriedkov stále častejšie orientujú na používanie atribútov výnimočnosti, odlišnosti. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01410-010, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 69.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1