Number of the records: 1  

The Sweezy model of price competition among private labels of chain stores

  1. Title The Sweezy model of price competition among private labels of chain stores
    Author infoRoman Svoboda, Lenka Kopecká
    Author Svoboda Roman
    Co-authors Kopecká Lenka
    Source document Agricultural economics. Vol. 63, no. 7 (2017), s. 299-307. - Prague : Czech academy of agricultural sciences, 2017. ISSN 0139-570X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords reťazce obchodné * značky privátne * potraviny * ceny * konkurencia * ceny pevné * oligopoly * spotrebitelia * modely * Česko
    AnnotationČlánok overuje a vysvetľuje vplyv Sweezyho modelu oligopolov a jeho dopad na požiadavky spotrebiteľov a štruktúru zásob potravín v obchodných reťazcoch. Komparatívna analýza štruktúry komodít obchodných reťazcov v ČR. Konkurencia medzi dvoma reťazcami Billa a Kaufland na trhu s privátnymi značkami produktov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 7-12

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF180.6 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.